Чому дитина відмовляється робити уроки?

Чому дитина відмовляється робити уроки? Через повного контролю

Повернувшись з роботи, традиційно предки зльоту задають питання власної дитини-школяра: «Ти зробив уроки?» Якщо ж він знову проігнорував виконання сімейного завдання, гармонія в сім’ї порушується, назріває серйозний конфлікт батьків і дітей. Спробуємо зрозуміти, чому дітки, які не ввійшли ще в бунтарський підлітковий вік, заперечуються робити уроки?

«Не зовсім зрозуміла»: причина №1

Невдачі в шкільних предметах можуть розчаровувати малюка так, що він «остигає» до них і вирішує не робити уроки взагалі. Батьки, зайняті роботою і сімейними клопотами, нерідко воліють виконати домашнє завдання за малюка, але не відшукувати доступний метод роз’яснити малюсінькому школяреві погано засвоєний матеріал. Насправді, предки лише погіршують становище малюка: учитель викличе його до дощечці, де стане явно, що тему минулого заняття він так не зрозумів. У підсумку, крім нехороший позначки, малесенький школяр зіткнеться з жартами однокласників.

Набагато правильніше допомогти дитині зрозуміти шкільний матеріал, не вирішувати за нього завдання, а підштовхнути до правильного рішення. Але для цього доведеться виробити правильну стратегію поведінки і слідувати їй слухняно. Незважаючи розмовляють, що предки школярів проходять навчання в середній школі вдруге. Підготуйтеся до цього: погортайте підручники, пошукайте доп відомості в інтернеті, за допомогою якого ви можете пояснити шкільний матеріал і зацікавити малюка.

Запаморочення від успіхів: причина №2

Діти, які легко справляються з уроками, в якийсь момент теж можуть закінчити їх виконувати. Від чудовою успішності у їх розвивається «запаморочення від успіхів»: вони переконані, що в потрібний момент просто збагнуть, що відповісти під час уроку, а письмову роботу встигнуть зробити на зміні. Але коли завдання стають важче, дітям доводиться надзвичайно важко. В результаті школярі, які були відмінниками в молодших класах, починають гірше вчитися, перейшовши в середні: у їх просто немає звички працювати над завданнями. Якщо пізнання малюка вище, чим у його однокласників, і в школі йому щиро нуднувато, розкажіть йому, що пізніше буде цікавіше. Обговоріть з учителем можливість надавати дитині доп завдання підвищеної складності. З огляду на успішність, дитині можна також доручити підготовку доповідей.

Комплекс відмінника: причина №3

Олена Кононенко Олена Кононенко
юзер «Діти. »

Я б не скасовувала сімейні завдання, але зменшила б трошки. Дочка в 5-му класі навчається, їх завантажують – мати не горюй. Вчора уроки робили 4 години: 10 номерів з арифметики, російський, англійський, історія старого світу і історія Санкт-Петербурга.

Батьків, природно, надзвичайно тривожать шкільні оцінки малюка. Вони так залежні від п’ятірок, що це викликає у школяра безліч фобій. Через повного контролю дитині починає здаватися, що простіше списати у відмінника і отримати чудову позначку, чим намагатися самому і провалити вся справа.

Батьки нерідко розмовляють з дітками про їхнє майбутнє, залякуючи їх тим, що вони не надійдуть до інституту. Однак психологи вважають цей метод малоефективним. Учневі другого класу важко уявити себе 17-річним хлопцем або жінкою. Нерідко предки «пророкують» заперечує школяреві долю двірника. Але, як не дивно, майже всі сучасні діти вважають цю професію повністю корисною для спільноти.

Так що, якщо ви вимагаєте від малюка п’ятірок з усіх предметів, задумайтеся, для чого вам це необхідно: не завжди круглі відмінники досягають успіхів у житті. Замість примусової навчання, істратьте свою енергію на усвідомлення справді цікавих малюкові сфер діяльності.

Чому дитина відмовляється робити уроки? який допоможе дитині відчувати себе

Чи не школою одиничної «ситий» вихованець: причина №4

Дитина не зобов’язаний сідати за уроки відразу після повернення зі школи. Йому необхідно відпочити, погуляти з друзями, зайнятися хобі. Дивитися телевізор або грати в комп’ютерні ігри не рекомендується. Перервати ці заняття і сісти за виконання сімейного завдання буде важко. Час, коли дитина сідає робити домашнє завдання, має бути фіксованим, як і місце: якщо у діток немає власної кімнати, виділіть зону в квартирі, де буде розміщуватися письмовий стіл.

Важливі перерви, під час яких дозволяється слухати музику, танцювати – все це повинно стати певним обрядом, який допоможе дитині відчувати себе спокійно і впевнено. Іноді предки подають дітям поганий приклад: якщо дитина помічає, що мама і тато по телефону обіцяють зробити роботу до певного терміну, а потім не роблять цього, то і від малюка вимагати неухильного виконання сімейних правил і традицій помилково.

«Поговори зі мною, мама!»: Причина №5

Буває, що своїм холоднокровністю до виконання сімейного завдання дитина просто досягає батьківської уваги. Якщо мама і тато розмовляють з ним лише про уроках, то саме це і стають приводом для спілкування. Дитина мимоволі перетворює себе в «нерозуміючого учня», щоб з ним довше побули предки. Спробуйте домовитися з маленьким школярем, встановіть звід обов’язкових до виконання правил. Дитина обов’язково мусить зрозуміти, що завдання, які даються йому просто, можна виконати самостійно в ваше відсутність. Важкі для розуміння завдання необхідно робити спільно.

І найголовніше: предки зобов’язані знаходити час не зовсім лише для підтримки дитині з сімейними завданнями, але і для спілкування з ним на інші теми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code