Як одягатися, щоб вас підвищили на посаді

Як одягатися, щоб вас підвищили на посаді лідера, яке підтверджують

Приділяйте зовнішності більше уваги, щоб отримати більше влади – одне з правил створення вигляду лідера, яке підтверджують успішні жінки і чоловіки по всьому світу. Як правильна постава впливає на просування по службі? Який одяг носити, щоб домогтися підвищення в посаді? Розкриваємо секрети головних редакторів Cosmopolitan і Vogue.

Платинова блондинка зі стрижкою Пікс, маса срібних браслетів, плаття від Prada або шкіряні легінси від Balenciaga – так виглядає Джоанна Коулз, головний редактор журналу Cosmopolitan. Вона володіє неповторним виглядом і створила свій особистий бренд, який безвідмовно працює на неї і ідеально відповідає іміджу жінки, яка стоїть біля керма одного з найвідоміших журналів світу.

Але вона не завжди була такою унікальною Коулз. Створення власного образу зайняло багато часу. Коли Джоанна була молодою журналісткою і вела колонку інтерв’ю, ця роль вимагала від неї бути невидимкою. "Мова йшла не про мене, а про ту людину, у якого я беру інтерв’ю, – пояснює вона. – Я носила чорні або темно-сині штани, чорний або темно-синій жакет, підлаштовуючись під ситуацію і намагаючись, щоб мій співрозмовник почувався якомога вільніше".

Трансформувавшись з репортера в редактора, Коулз почала експериментувати з волоссям – пофарбувалася в рудий колір і носила їх розпущеним – годі й казати, впізнаваний образ, але він не говорив про серйозність її цілі або рушійних нею амбіції.

Тільки коли Джоанна стала редактором Marie Claire і була змушена часто показуватися на публіці, вона по-справжньому ефективно застосувала на практиці свої знання в моді, щоб зробити акцент на образі лідера. "Пам’ятається, років в 20 або 30 я турбувалася: якщо починають виглядати так, ніби постійно дбаю про свою зовнішність, то здамся людям марнославної і несерйозною, – говорить Коулз. – Але мода змінилася, у жінок з’явилося більше можливостей, і зараз я розумію, що, приділяй я зовнішності більше уваги, могла б отримати більше влади".

Дрес-код плюс родзинка

Доповніть вишуканий вигляд фірмовим стильовим акцентом. Для чоловіків це може бути пара яскравих шкарпеток, іронічний краватку, вантажні запонки, впізнавана взуття або незвичайний годинник. У жінок, мабуть, варіантів більше.

Маргарет Тетчер таким, що запам’ятовується чином зверталася зі своєю знаменитою чорною сумкою від Launer, різким рухом ставлячи її поряд з собою на стіл, що з’явився навіть термін "сумкованіе" ("handbagging"), Що позначає манеру тиснути на політичних опонентів в дусі Тетчер. Мадлен Олбрайт завжди прикрашала костюм екстравагантної брошкою. Корнел Уест врівноважує свій пастирський вигляд ретельно підтримуваної афропріческі.

Як одягатися, щоб вас підвищили на посаді цьому мінімалістичний колірна

Чим жорсткіше дрес-код і чим суворіше ви йому прямуєте, тим важливіше знайти свою родзинку. Найуспішніший неповторний вигляд повинен свідчити: володар його знає, чого від нього очікують, і готовий це прийняти – але одночасно має мужність висловити свою неповторну індивідуальність.

Пам’ятайте, що ваш унікальний образ включає в себе також навколишнє вас фізичний простір. Ваш кабінет, як і ваше тіло, – це спосіб демонстрації вашого особистого бренду. Придивіться уважніше до кабінетів великих керівників – і ви побачите, як вони стверджують свій образ і підкріплюють свій бренд вибором меблів та іншого вмісту кабінету.

Наприклад, всі стіни (і підвіконня) в кабінеті Анни Вінтур, редактора Vogue, заповнюють чорно-білі фешен-фотографії, але при цьому мінімалістичний колірна гамма (білий, золоті і срібні акценти, скляна стільниця) забезпечує той же ефект, який справляє і сама Вінтур, – все елегантно, вишукано і надзвичайно.

І навпаки, Марк Паркер, генеральний директор Nike, веде справи в приміщенні, яке настільки завалено плакатами, іграшками, досвідченими зразками продукції, поп-артом і кричущими сувенірами, що дивно, як він там взагалі здатний працювати. Я б точно не змогла. Але суть не в цьому: Паркер позиціонує себе скоріше як продовження бренду Nike, чим як протиріччя йому. Генеральні директори насправді втілюють в собі публічний образ своїх компаній, і їм слід підтримувати відповідність між своїм особистим брендом і брендом фірми, яку вони представляють.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code