
Приділяйте зовнішності більше уваги, щоб отримати більше влади – одне з правил створення вигляду лідера, яке підтверджують успішні жінки і чоловіки по всьому світу. Як правильна постава впливає на просування по службі? Який одяг носити, щоб домогтися підвищення в посаді? Розкриваємо секрети головних редакторів Cosmopolitan і Vogue.
Платинова блондинка зі стрижкою Пікс, маса срібних браслетів, плаття від Prada або шкіряні легінси від Balenciaga – так виглядає Джоанна Коулз, головний редактор журналу Cosmopolitan. Вона володіє неповторним виглядом і створила свій особистий бренд, який безвідмовно працює на неї і ідеально відповідає іміджу жінки, яка стоїть біля керма одного з найвідоміших журналів світу.
Але вона не завжди була такою унікальною Коулз. Створення власного образу зайняло багато часу. Коли Джоанна була молодою журналісткою і вела колонку інтерв’ю, ця роль вимагала від неї бути невидимкою. "Мова йшла не про мене, а про ту людину, у якого я беру інтерв’ю, – пояснює вона. – Я носила чорні або темно-сині штани, чорний або темно-синій жакет, підлаштовуючись під ситуацію і намагаючись, щоб мій співрозмовник почувався якомога вільніше".
Трансформувавшись з репортера в редактора, Коулз почала експериментувати з волоссям – пофарбувалася в рудий колір і носила їх розпущеним – годі й казати, впізнаваний образ, але він не говорив про серйозність її цілі або рушійних нею амбіції.
Тільки коли Джоанна стала редактором Marie Claire і була змушена часто показуватися на публіці, вона по-справжньому ефективно застосувала на практиці свої знання в моді, щоб зробити акцент на образі лідера. "Пам’ятається, років в 20 або 30 я турбувалася: якщо починають виглядати так, ніби постійно дбаю про свою зовнішність, то здамся людям марнославної і несерйозною, – говорить Коулз. – Але мода змінилася, у жінок з’явилося більше можливостей, і зараз я розумію, що, приділяй я зовнішності більше уваги, могла б отримати більше влади".
Дрес-код плюс родзинка
Доповніть вишуканий вигляд фірмовим стильовим акцентом. Для чоловіків це може бути пара яскравих шкарпеток, іронічний краватку, вантажні запонки, впізнавана взуття або незвичайний годинник. У жінок, мабуть, варіантів більше.
Маргарет Тетчер таким, що запам’ятовується чином зверталася зі своєю знаменитою чорною сумкою від Launer, різким рухом ставлячи її поряд з собою на стіл, що з’явився навіть термін "сумкованіе" ("handbagging"), Що позначає манеру тиснути на політичних опонентів в дусі Тетчер. Мадлен Олбрайт завжди прикрашала костюм екстравагантної брошкою. Корнел Уест врівноважує свій пастирський вигляд ретельно підтримуваної афропріческі.

Чим жорсткіше дрес-код і чим суворіше ви йому прямуєте, тим важливіше знайти свою родзинку. Найуспішніший неповторний вигляд повинен свідчити: володар його знає, чого від нього очікують, і готовий це прийняти – але одночасно має мужність висловити свою неповторну індивідуальність.
Пам’ятайте, що ваш унікальний образ включає в себе також навколишнє вас фізичний простір. Ваш кабінет, як і ваше тіло, – це спосіб демонстрації вашого особистого бренду. Придивіться уважніше до кабінетів великих керівників – і ви побачите, як вони стверджують свій образ і підкріплюють свій бренд вибором меблів та іншого вмісту кабінету.
Наприклад, всі стіни (і підвіконня) в кабінеті Анни Вінтур, редактора Vogue, заповнюють чорно-білі фешен-фотографії, але при цьому мінімалістичний колірна гамма (білий, золоті і срібні акценти, скляна стільниця) забезпечує той же ефект, який справляє і сама Вінтур, – все елегантно, вишукано і надзвичайно.
І навпаки, Марк Паркер, генеральний директор Nike, веде справи в приміщенні, яке настільки завалено плакатами, іграшками, досвідченими зразками продукції, поп-артом і кричущими сувенірами, що дивно, як він там взагалі здатний працювати. Я б точно не змогла. Але суть не в цьому: Паркер позиціонує себе скоріше як продовження бренду Nike, чим як протиріччя йому. Генеральні директори насправді втілюють в собі публічний образ своїх компаній, і їм слід підтримувати відповідність між своїм особистим брендом і брендом фірми, яку вони представляють.